miercuri, 14 iulie 2010

vacanta ideala

Mintea si sufletul meu simt nevoia disperata de a evada, de a respira aer curat. Vreau sa merg intr-un loc linistit (Govora oare ar fi locul ideal?). Vreau sa plec la munte... sa-mi scot visele "in lume", sa le fac sa simta aer curat, sa-mi spal sufletul in mangaierea razelor de soare ale diminetii. Vreau sa ma scutur de platosa seriozitatii si a constiinciozitatii, de slabonul de angajata "model" si sa ma intorc spre mine insami...spre fata vesela si rebela care ar putea alerga o zi intreaga fara sa oboseasca, sa ma imbrac lejer fara a deranja pe nimeni in timp ce visez cu ochii deschisi. Adevarata vacanta, cea din sufletul meu, vreau sa fie vacanta in care sa ma imbrac doar in alb si sa ma plimb ore in sir sa admir locuri noi, sa cunosc oameni necunoscuti mie. Aceasta vacanta vreau sa-mi deschida sufletul, sa-mi vindece mintea si sa-mi umple inima de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu